Monday, February 19, 2007

Despre cum a inceput sfarsitu lumii

Bon pentru in ceput orice lucru are o cauza si orice cauza are un efect acuma mai sunt si simptomele care tin si de cauza si de efect si in toate astea ne aflam noi si se cheama viata.

Acuma ca tot nu se poate intelege nimic din inceputul meu glorios de blogger tin sa mentionez ca subita dorinta ce ma apuca, in demersul meu de a deveni un blogger cu state vechi, se datoreza unui bun prieten (care are talent la treburi din astea) care ma indreptat spre calea afirmarii electronice pe aceasta cale.

Acum acest blog se va vrea un blog usor filozofic, amuzant pe alocuri acid si persiflator piperat cu putiona bataie de joc romaneasca plus ceva urme de sictir personal .

Acuam daca:
- nu va palce ce am scris exista commentsuri ,
-daca va simtit jigniti in vreun fel de ceea ce este scris e vina voastra
-daca va palce ce am scris e vina mea si iarasi exista comments
-daca va palce foarte mult ce am scris atunci am un cont in banca si accept donatii:))

2 comments:

io-n Dushu Tau! said...

bravo dom'le! bun venit la noi in gasca...o sa incep sa te caut la cafea...

Maria D. said...

au imi place de tine:)!